Saturday, August 9, 2008

Aku Mencari Lokasi





Entah camana tergerak pintu hati aku plak nak g survey lokasi outdoor untuk satu couple ni nyer majlis perkahwinan. Mungkin sebab nak nengok cemana la rupa hutan paya bakau kat Matang tu. Lepas je setel majlis akad nikad lebih kurang kol 5 aku pun terus g masuk hutan paya bakau tu. Memula masuk tengok kagum gak ngan keadaan dalam tu. Aku rasa ok la gak nak wat lokasi outdoor (bagi aku la). Ok la nanti aku tunjuk camana rupa hasil dia bila aku dah siapkan proses ngedit gambor nanti! Wat sementara waktu ni tengok la gambo gambo pokok ni \.

No comments: