Monday, October 13, 2008

Khairul Azhar & Engku Haniza


Majlis Perkahwinan yang berlangsung ngan meriah ni (menurut kata Faizal - jurufoto aku) berlangsung di Bota, Perak. Menurut pengamatan gambar yang di beri pada aku , rasanya memang meriah la majlis ni sebab nya merata tempat deme pose - belakang pokok la tepi rumah la dengan famili la dan macam macam tempat lagi. Fotografer aku Faizal pun aku tengok tak balik g masa aku melintasi rumah pengantin - mood dah sampai katanya!

2 comments:

Artzonez said...

macam ku tahu tempat ni jugak....

FahmiFoto Ipoh said...

Merata rata Bota jer artonez