Monday, October 27, 2008

Azura & Fetri










Aku pun tak tau nak komen pe untuk post kali ni, yang boleh aku katakan cuma perjalanan aku kali ni memang mencabar la ngan kereta aku yang tak berapa nak ok tu (tapi sampai-syukur) aku terpaksa bawa slow ya amat. Tapi bila sampai ok la sebab pengantin pun memberikan kerjasama yang baik kat aku tanpa banyak berlengah lengah. Kepada Azura & Fetri semoga berbahagia kat korang berdua.

No comments: