Tuesday, June 2, 2009

Pengalaman Ngeri Makan Sup Di Kedai Mamak

Cuma Nak Bercerita Takde gambo Kawin untuk entry ni

Ada satu malam lepas aku antor wife aku balik kampong aku pun balik ler Ipoh ngan perut lapornyer aku pun singgah le ada satu kedai mamak tu cadang nya nak makan sup sebab selama ni aku tengok cam nikmat je sup kat kedai mamak tu.

Lepas oder lepak lepak baca sms balas sms sup yang di oder pun sampe. Tak sabar nak makan dah bila aku start 2 3 sudu aku jumpa rambut - dah potong selera dah pastu mamak yang ceduk sup aku tu korek hidung depan aku plak ADUSSSSSSSSssssssss potong betul. Terus bangun bayor belah repeat makan nasik kat kedai lain.

1 comment:

ainil said...

haha
kuang acam pny mamak