Jumaat, 14 November 2008

TQ For Supporting Fahmifoto




1st 1st aku nak ucapkan tq kat deme deme yang menyokong fahmifoto dalam keadaan ups & down. Sorila kalu aku tak sempat nak buh gambo semua orang, Insyallah aku akan cuba bubuh gak. Tapi pada 2 orang ni yang aku dah janji nak buh gambo deme dalam blog aku ... aku siarkan jua gambor nya. Ok yang memula tu gambor Encik Big (nama betui - ingat ingat lupa) yang diri sebelah atas tu. Pastu 2nd Kawan sekolah aku dulu Shamsul Hezri (baju kaler samor - famili potret) aku panggei dia mat je (dia pun panggei aku mat gak - apara!) Anyway bukan la aku tak nak siarkan gambo orang lain cuma step by step k. Deme ni yang support aku dari segi Idea. Kot takde idea mau gak aku dok tangkap gambo takuk masa aku pakai FM2 dulu. Tu je le yang buleh ku citerkan buat masa ni. Tunggula di post lain untuk tengok sapa lagi yang aku letak dalam blog ni

Tiada ulasan: